Reklamace a vrácení zboží
Vážení zákazníci, na našem e-shopu nabízíme možnost reklamace a vrácení zboží. Prosím, pozorně si přečtěte instrukce před vyřízením dané situace a před samotným odesláním zboží. Děkujeme za pochopení.
Reklamace
Na veškeré naše zboží se vztahují práva z vadného plnění, která je uvedena u každého výrobku v detailu zboží. Firmy i fyzické osoby mají nárok na práva z vadného plnění (konkrétní délka práva z vadného plnění je 24 měsíců).
V případě vzniklé reklamace je postup následující:
- Pošlete nám prosím email na technik@gavri.cz, kde uveďte:
- Vaše jméno
- číslo objednávky
- název produktu, který reklamujete
- popište vadu (přiložte klidně i fotografie/krátké video pro zefektivnění celého procesu)
- My si Vaši reklamaci zaevidujeme a v co nejbližší době Vás budeme kontaktovat.
- Domluvíme se buď na stažení zboží kurýrem, nebo na zaslání náhradního dílu.
Reklamované zboží nám prosím nezasílejte, sami k Vám pošleme kurýra, popřípadě pouze dodáme poškozenou součástku.
Vrácení zboží
Veškeří zákazníci společnosti Gavri s.r.o. (nerozlišujeme fyzické osoby a firmy) mají právo vrátit zboží ve 14-ti denní lhůtě od jeho převzetí po zakoupení. Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Vrácené zboží musí být nepoškozeno, bez zjevných známek používání s kompletním příslušenstvím včetně veškeré dokumentace a v originálním balení, v opačném případě bude cena ponížena podle úměry užití (viz. Obchodní podmínky).
Zboží zašlete na adresu: Gavri s.r.o., Masná 27/9, Brno, 602 00 vámi zvoleným přepravcem. Na této adrese je možné i osobní převzetí. Neposílejte zboží na dobírku.
Spolu se zbožím prosím zašlete nebo zašlete v e-mailu (technik@gavri.cz):
- jméno a příjmení
- (není povinné) stručné oznámení o odstoupení od smlouvy (vlastními slovy)
- číslo objednávky (popř. přiložte fakturu či její fotokopii)
- číslo účtu kam si přejete vrátit peníze
Peníze odesíláme na účet do 5ti pracovních dnů od převzetí zboží. Podrobné informace naleznete v sekci Obchodní podmínky popřípadě nás kontaktujte telefonicky na +420 602 218 144 nebo emailem na technik@gavri.cz
Jak správně zabalit reklamovanou zásilku
Pokud reklamujete zboží, nebo chcete odstoupit od smlouvy, prosíme o jeho pečlivé zabalení, dle následujících instrukcí:
Obal dle hmotnosti zásilky
Obal by měl odpovídat hmotnosti zásilky, aby ji mohl chránit během přepravy, tzn. že by měla odpovídat zejména tloušťka a kvalita použitého kartonu.
V případě, že nemáte k dispozici vhodný obalový materiál, kontaktujte naše zákaznické oddělení na technik@gavri.cz. Rádi Vám zdarma pošleme vhodnou krabici, do které budete moci zboží bezpečně zabalit.
Vyplnění volného prostoru
- Pro maximální ochranu obsahu zásilky vyplňte volný prostor mezi obsahem a obalem. Nejen mezi obsahem a obalem zásilky, ale i mezi jednotlivými volně vloženými položkami v zásilce.
- Doporučujeme tyto výplně: pěnové profily, fixace z polyesteru, vzduchové polštářky nebo bublinkové fólie. Jestliže je v přepravním kartonu více zboží, nemělo by se dotýkat ani mezi sebou, aby nedošlo k poškození či odření mezi samostatnými přepravovanými subjekty uvnitř zásilky.
- V případě, že je zboží uvnitř přepravního kartonu samostatně, nesmí se dotýkat žádné z vnitřní strany kartonu, vždy jej musí oddělovat vystýlka. Učiní se tak bezpečnostní zóna, která zboží ochrání ve chvíli, kdy dojde k poškození přepravního kartonu, nebo k nárazu.
- Obsah zásilky se také uvnitř nesmí pohybovat.
Zabezpečení a vyztužení zásilky
Zásilku zabezpečte a vyztužte uvnitř natolik, aby vydržela min. statické zatížení pětinásobku vlastní hmotnosti. V případě, že bude zboží špatně zabaleno, neodpovídáme za případné poškození, které nastane během přepravy.
Způsob balení se může lišit v závislosti na zvoleném přepravci. Informace, týkající se balení zásilek, zasílané přepravní společností DPD, najdete ZDE a stejné informace, týkající se České pošty, najdete ZDE.