Reklamace a vrácení zboží

Vážení zákazníci, na našem e-shopu nabízíme možnost reklamace a vrácení zboží. Prosím, pozorně si přečtěte instrukce před vyřízením dané situace a před samotným odesláním zboží. Děkujeme za pochopení.

Informace o záručním a pozáruční servisu a opravách najdete ZDE.

Reklamace

Na veškeré naše zboží se vztahuje záruční lhůta, která je uvedena u každého výrobku v detailu zboží. Firmy i fyzické osoby mají právo na záruku (konkrétní délka záruky je uvedená u zboží).

Poškozený, porouchaný, nebo nefunkční výrobek, u kterého bude nahlášena závada do 14-ti kalendářních dnů od převzetí zboží kupujícím, podléhá zrychlenému reklamačnímu řízení. V tomto případě bude kupujícímu ihned odeslán nový výrobek ze skladových zásob. Poté s kupujícím vyřešíme vrácení vadného výrobku.

V případě vzniklé reklamace je postup následující:

  1. Pošlete nám prosím email na obchod@gavri.cz (nebo můžete použít naše formuláře pro reklamaci či zrychlenou reklamaci), kde uveďte:
    • Vaše jméno
    • číslo objednávky
    • název produktu, který reklamujete
    • stručný popis vady
  2. my si Vaši reklamaci zaevidujeme a v co nejbližší době Vás budeme kontaktovat
  3. domluvíme se buď na stažení zboží kurýrem, nebo na zaslání náhradního dílu

 

Reklamované zboží nám prosím nezasílejte, sami k Vám pošleme kurýra, popřípadě pouze dodáme poškozenou součástku.

Vrácení zboží

Veškeří zákazníci společnosti Gavri s.r.o. (nerozlišujeme fyzické osoby a firmy) mají právo vrátit zboží ve 14-ti denní lhůtě od jeho převzetí po zakoupení. Toto ustanovení zákona však nelze chápat jako možnost bezplatného zapůjčení zboží. Vrácené zboží musí být nepoškozeno, bez zjevných známek používání s kompletním příslušenstvím včetně veškeré dokumentace a v originálním balení, v opačném případě může prodávající požadovat kompenzaci (viz. Obchodní podmínky).

Zboží zašlete na adresu: Gavri s.r.o., Masná 27/9, Brno, 602 00  vámi zvoleným přepravcem. Na této adrese je možné i osobní převzetí a vrácení částky v hotovosti. Neposílejte zboží na dobírku. 

Spolu se zbožím zašlete:

  • jméno a příjmení
  • stručné oznámení o odstoupení od smlouvy (vlastními slovy)
  • číslo objednávky (popř. přiložte fakturu či její fotokopii)
  • číslo účtu kam si přejete vrátit peníze

nebo můžete použít náš formulář pro vracení zboží.

Peníze odesíláme na účet do 5ti pracovních dnů od převzetí zboží. Podrobné informace naleznete v sekci Obchodní podmínky popřípadě nás kontaktujte telefonicky na +420 602 218 144 nebo emailem na obchod@gavri.cz

Jak správně zabalit reklamovanou zásilku

Pokud reklamujete zboží, nebo chcete odstoupit od smlouvy, prosíme o jeho pečlivé zabalení, dle následujících instrukcí:

Obal dle hmotnosti zásilky

Obal by měl odpovídat hmotnosti zásilky, aby ji mohl chránit během přepravy, tzn. že by měla odpovídat zejména tloušťka a kvalita použitého kartonu.

V případě, že nemáte k dispozici vhodný obalový materiál, kontaktujte naše zákaznické oddělení na obchod@gavri.cz. Rádi Vám zdarma pošleme vhodnou krabici, do které budete moci zboží bezpečně zabalit.

Vyplnění volného prostoru

  • Pro maximální ochranu obsahu zásilky vyplňte volný prostor mezi obsahem a obalem. Nejen mezi obsahem a obalem zásilky, ale i mezi jednotlivými volně vloženými položkami v zásilce.
  • Doporučujeme tyto výplně: pěnové profily, fixace z polyesteru, vzduchové polštářky nebo bublinkové fólie. Jestliže je v přepravním kartonu více zboží, nemělo by se dotýkat ani mezi sebou, aby nedošlo k poškození či odření mezi samostatnými přepravovanými subjekty uvnitř zásilky.
  • V případě, že je zboží uvnitř přepravního kartonu samostatně, nesmí se dotýkat žádné z vnitřní strany kartonu, vždy jej musí oddělovat vystýlka. Učiní se tak bezpečnostní zóna, která zboží ochrání ve chvíli, kdy dojde k poškození přepravního kartonu, nebo k nárazu.
  • Obsah zásilky se také uvnitř nesmí pohybovat.

 

Zabezpečení a vyztužení zásilky

Zásilku zabezpečte a vyztužte uvnitř natolik, aby vydržela min. statické zatížení pětinásobku vlastní hmotnosti. V případě, že bude zboží špatně zabaleno, neodpovídáme za případné poškození, které nastane během přepravy.

Způsob balení se může lišit v závislosti na zvoleném přepravci. Informace, týkající se balení zásilek, zasílané přepravní společností DPD, najdete ZDE a stejné informace, týkající se České pošty, najdete ZDE.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.