Předvánoční shon zpomaluje zásilky, nakupujte s předstihem

Vážení zákazníci,

od listopadu 2017 do ledna 2018 očekávejte extrémní zatížení dopravců České pošty, Geis, DPD i Uloženky. Předvánoční nakupování dárků trhá loňské rekordy.

Problémy může mít zejména Česká pošta, která má nedostatek zaměstnanců a je už teď nadměrně zatížená.

Na služby Balík Do ruky a Balík Na poštu Česká pošta zrušila garanci doručení do 2. dne.

Ani ostatní dopravní společnosti na tom ale nemusí být lépe.

Lidé stále víc nakupují zboží přes e-shopy a nechávají si je doručovat poštou, nebo kurýrní službou jako PPL, Geis a DPD. Právě od kurýrních služeb se očekává, že vytíženou Českou poštu zastoupí. Čeká nás ale ještě měsíc do Vánoc a už teď padají rekordy v počtu doručených zásilek.

"Česká pošta přijala v pondělí 20. listopadu 2017 rekordní počet podaných balíků. Jejich počet dosáhl čísla 341 848," píše Matyáš Vitík, mluvčí české pošty. "Ve srovnání s loňským rekordem, který Česká pošta dosáhla 19. prosince 2016 s počtem 328 711 kusů balíků, je evidentní, že letošní předvánoční provoz opět posune hranici přepravených vánočních dárků."

Nakupujte s předstihem

Svým zákazníkům proto radíme se na tuto situaci dobře připravit. Zboží raději nakupujte s dostatečným předstihem, počítejte s možným zdržením. Zvlášť ve velkých městech jsou depa přetížená a zásilka se může ztratit, nebo ji kurýr nestihne doručit v námi uvedený den.

S dopravci máme smluvní vztah, který je váže ke splnění námi uvedené dodací lhůty, jedná se však o externí partnerské společnosti, nikoli naše zaměstnance.

Na koho se obrátit v případě potíží?

Pokud jste od nás zboží neobdrželi včas, kontaktujte nás nejlépe e-mailem, je to pro nás nejrychlejší cesta, jak zásilku dohledat. Podle vaší e-mailové adresy a jména jsme schopní si vaši objednávku vyhledat v registru objednávek i se všemi potřebnými údaji. Stručně popište problém a uveďte, na jaké jméno byla objednávka uskutečněná.

Pokud zásilku neobdržím včas

Pokud zásilku neobržíte v oznámený den, obraťte se co nejrychleji na naši zákaznickou podporu na e-mail obchod@gavri.cz. Podle vaší e-mailové adresy nebo jména dohledáme číslo zásilky a kurýra a kontaktujeme jej, aby o problému věděl. Kurýrní společnost pak zásilku najde a urychleně napraví svou chybu.

Pokud má krabice viditelné známky poškození

Pokud vám kurýr předává zásilku, na které jsou na první pohled vidět závažné známky poškození, nemusíte balík přijmout. Závažným poškozením myslíme takový druh poškození krabice, který vám dá důvod se domnívat, že poškodil přístroj zabalený uvnitř. Pokud je poškození výrazné, doporučujeme balík nepřebírat a ihned nás kontaktovat buď na email obchod@gavri.cz nebo telefonicky. Situaci vyřešíme s dopravcem a vám pošleme nový kus.

Pokud je zboží poškozené nebo nefunkční

Pokud je zboží po rozbalení poničené, vadné, nebo nefunguje, kontaktuje technický servis na e-mail servis@gavri.cz. Stručně popište závadu a pokud možno, přiložte fotografie poškození. Technik vám při nejbližší možné příležitosti pošle nový kus a pro vadný výrobek k vám zašle kurýra Geis. Více také v reklamačním řádu - zrychlené reklamační řízení. Zboží prosím předejte důkladně zabalené do originálních polystyrenů a krabice tak, jak jste ho obdrželi, aby nedošlo k dalšímu poškození během přepravy.