Záruční a pozáruční servis a opravy

Vážení zákazníci, součástí našich služeb je i záruční a pozáruční servis. Informace o těchto službách najdete na této stránce.

Nabízíme servis následucích značek

Nabízíme pozáruční servis těchto značek:

 

Rámcový ceník

Každý pozáruční servis je naceňován individuálně tak, jak si daný případ vyžaduje. Zákazník bude vždy seznámen s celkovou cenou. Orientační cenu si můžete zjistit dle následujícího ceníku.

cena za dopravu k zákazníkovi 200 Kč
cena za hodinu servisního technika 500 Kč
cena za dopravu od zákazníka do Gavri ZDARMA
cena za prvotní diagnostiku ZDARMA
cena za náhradní díl individuální

 

Pokud se jedná o neopravitelnou vadu, zařídíme likvidaci přístroje zcela zdarma.

V případě, že nám zboží zašlete sami nebude vám cena dopravy účtována. Zboží v tomto případě prosím zasílejte pouze na provozovnu (Masná 27/9, Brno, 602 00). Veškerý servis Vám zajistíme na provozovně. Zásilky zasílané na sídlo firmy jsou přesměrovávány na adresu provozovny, jejich vyřízení tak trvá déle. Děkujeme za pochopení.

Zboží prosím zabalte tak, aby přežilo manipulaci přepravní společností. Pokud si nejste jisti obalovým materiálem neváhejte nás kontaktovat rádi vám zašleme vše potřebné k správnému zabalení přístroje.

Jak správně zabalit zásilku

Prosíme o pečlivé zabalení zboží, dle následujících instrukcí:

Obal dle hmotnosti zásilky

Obal by měl odpovídat hmotnosti zásilky, aby ji mohl chránit během přepravy, tzn. že by měla odpovídat zejména tloušťka a kvalita použitého kartonu.

Vyplnění volného prostoru

  • Pro maximální ochranu obsahu zásilky vyplňte volný prostor mezi obsahem a obalem. Nejen mezi obsahem a obalem zásilky, ale i mezi jednotlivými volně vloženými položkami v zásilce.
  • Doporučujeme tyto výplně: pěnové profily, fixace z polyesteru, vzduchové polštářky nebo bublinkové fólie. Jestliže je v přepravním kartonu více zboží, nemělo by se dotýkat ani mezi sebou, aby nedošlo k poškození či odření mezi samostatnými přepravovanými subjekty uvnitř zásilky.
  • V případě, že je zboží uvnitř přepravního kartonu samostatně, nesmí se dotýkat žádné z vnitřní strany kartonu, vždy jej musí oddělovat vystýlka. Učiní se tak bezpečnostní zóna, která zboží ochrání ve chvíli, kdy dojde k poškození přepravního kartonu, nebo k nárazu.
  • Obsah zásilky se také uvnitř nesmí pohybovat.

 

Zabezpečení a vyztužení zásilky

Zásilku zabezpečte a vyztužte uvnitř natolik, aby vydržela min. statické zatížení pětinásobku vlastní hmotnosti. V případě, že bude zboží špatně zabaleno, neodpovídáme za případné poškození, které nastane během přepravy.

Způsob balení se může lišit v závislosti na zvoleném přepravci. Informace, týkající se balení zásilek, zasílané přepravní společností DPD, najdete ZDE a stejné informace, týkající se České pošty, najdete ZDE.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.